Degrassi

Jag har något slags beroende av vampire diaries som ju alla vet men
också av tusen andra serier just my life style u know. Aja iallafall har jag börjat titta
på en ny serie den är dock inte så ny egentligen det är degrassi: the next generation.
Som är en canadensisk high school serie ganska lik 90210 om man ska dra någon slags parallell.
Den är iallafall rätt bra och har nu ersatt lost lite grann faktist fast jag inte har sett klart på lost men,men.
I degrassi är  bla nina dobrev och shanea grimes med.



Imorgon är det valborg och jag hoppas också på att vara ledig!!

xx

Kommentarer
Postat av: emilia

Jag började kolla på den serien för ganska länge sen men jag började med säsong ett och tyckte den verkade ganska dålig men började du med första säsongen? för jag tror att den blir bättre senare iaf

2010-05-01 @ 13:48:59
URL: http://blogg.veckorevyn.com/emilla
Postat av: evelina

Började med säsong 6 för de är så små ibörjan. Och i säsong 6 kommer Nina Dobrev in för första gången.

Jag tycker det är bra ganska typiskt high school drama!

2010-05-02 @ 09:55:55
Postat av: emilia

okej, men fattar man om man hoppar in där? :)

2010-05-02 @ 16:07:15
URL: http://blogg.veckorevyn.com/emilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0