Hann inte, palla inte, vill inte

Hann inte till skolan idag tänkte faktist åka dit fast vi bara hade en lektion jag vet storsint av mej. Det är tanken som räknas som man brukar säga. Kände att jag behövde åka till skolan eftersom jag inte var där i fredags men pga förseningar i pendeltåg trafiken så skulle jag inte ha hunnit till första lektionen. Så jag vände och åkte hem igen AWESOME kom till södertälje 10 åkte hem elva!! Fick en fyra dagars helg!!!!!!!! Synd bara att jag gick upp vid åtta men, men. Så idag blev det att sola lyssna på spotify och läsa jag läste bara för att jag blev rastlös av att sola men sån är jag. Sen blev det också mycket lost har snart sett klart tredje säsongen.

Här är en bra låt och bra scen i vamp diaries:http://www.youtube.com/watch?v=MM0qZ_XZpXk&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0