Idag ska jag göra ingenting, Jag gjorde det igår också men blev inte färdig

Igår blev det lokalfest i Gnesta som avslutades vid 12 tiden för att polisen kom. Jaja då blev det kebabhouse i södertälje.
Idag har jag inte gjort så mycket typ solat, tittat på lost( som btw börjar bli lite tråkigt) och chillat.

LOvade ju att inte skriva om vampire diaries mer än en gång i veckan men har sett trailen för nästa avsnitt och alla de tre sista avsnitten på säsongen. Dom verkar för bra alltså så jävla grymma. Det enda som är synd är att det bara tre avsnitt kvar tills det är slut på säsongen. Vad ska jag titta på då?
http://www.youtube.com/watch?v=iPpEqxFDJxo&feature=channel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0