Nothing is work unless you'd rather be doing something else!

Hej alla glada Det är Riktig Vår äntligen!!!!!!!!!!!!

Igår stog nationellt i spanska på tapeten kan väl säga att det gick sådär. På hörförstålsen fatta jag i princip nada så jag tittade på tjejen framför som förmodligen inte var ett så säkert kort eftersom hon titta på tjejen brevid så men, men.
Saknar motivation till att göra något i skolan överhuvudtaget plus att det inte har varit en enda sovmorgon denna veckan så jag är typ död. Trött och omotiverad var orden.

Efter skolan igår blev det först promenad på kungstensgatan i det vackra vädret med en yoghurt glass i handen inte helt fel. Vägen hem var dock inte så rolig. Först bestämmde jag mej för att ta en innerstads buss till centralen hur dum får man bli? Att jag inte tänkte längre att ta en innerstadsbuss vid sex tiden när man har bråttom vem gör det? Sen blir tåget försenat så när jag kommer till södertälje ser jag bussen gå precis när dörrarna öppnas. Sen hinner jag som tur var med tåget och får gå hem på ett par klackar som bara vill mina fötter illa och med en väska som vägde bly. TREVLIGT!!

Idag kom emma hit efter skolan och vi titta på vänner som vanligt!! Nu blir det lost!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0