Once a week

I dag var jag ledig. Måste säga att det var extremt skönt att bara ta det lugnt och få en dag extra helg!!
Självklart tittade jag mycket på Lst men idag gick det ju också att se vampire diaries. Där av rubriken once a week för jag har ju lovat mej själv att bara skriva om vamp diaries en gång i veckan. Och det här avsnittet var så sjukt bra vet inte om jag kommer kunna vänta en vecka på nästa gaah. Inte för att jag brukar kunna vänta såg det förra avsnittet två gånger på tre dagar true story. Brukar dessutomse  avsnitten på tv:en vilket gör att jag har sett det flesta avsnitten 4 gånger. Normalt brukar jag tröttna på avsnitt av serier när jag har sett dem två till tre gånger (undantag vänner) men vamp diaries är annorlunda och så jävla bra så jag skulle kunna se det hur många gånger som helst.



Man får juändå säga att det är lite obehagligt med vulkan molnet från island som tros täcka hela europa om några dagar. Tycker synd om de som ska flyga! Och engligt en tidning så kmmer denna vulkanen att fortsätta få utbrott ett tag till iallafall så det ser dåligt ut för flygtrafiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0