The key to change... is to let go of fear.”

Tjo! Dagen har varit ganska ohändelserik mycket vänner och lostoch en chailatte.

Jag vet att jag skriver grymt mycket om vampire diaries men nu har jag upptäckte en sak i ett av de tidiga avsnitten visar de Tyler agressiv när det är fullmåne. Och denna veckans trailer visar samma grej med en stor full måne och tyler som slåss. Plus Ian som säger if you didn't think there was another part to this you have not been paying attention.... Jag har självklart övberanalyserat det här för jag är galen i vampire diaries men det är ju så jäkla bra iallafall tror jag att Tyler är en varullv.. Jag lovar att jag ska sluta skriva om vamp diaries så mycket bara en gång i veckan haha.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0