under control

No, no, no fan såg vampire diaries imorse. Avsnittet var ju sjukt spännande och lika bra som vanligt men det som hände fan vad hemskt det var. Det är precis som i boken så jag skulle ju kanske ha kunnat förvänta mej det men, men Stefan är ju mycket elakare i boken också så... Men det här funkar ju bra för triangel dramat som man har förväntat sig ganska länge ochman tycker ju mer och mer om Damon så  det kanske blir bra.

I onsdags var jag och såg Alice i underlandet den var bra tycker jag. Handligen var ganska tam men effekterna var helt magiska. Tyckte den var grym!!

Igår blev det stan med Emmafemma, Lina , Sanna och mamma. Det var trevligt hittade mycket fina grejer att köpa. En klocka, en sjal, ett par skor, ett läppstift, en tröja och en hatt. Bilder kommer.

Idag har jag bara städat garderoben(inte riktigt klar men,men) och tittat på vänner. Och försökt få det jävla modemet att funka igen Tim fixade det nu för det har inte funkat sen imorse när jag såg vamp diaries.


Kommentarer
Postat av: emilia

bra att du rensar garderoben för jag ska fixa klädbytar dag! :)<3

2010-04-11 @ 19:12:20
URL: http://emilla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0