Älskar mitt jobb

Ni vet hur när det egntligen bara gått tre dagar men
det känns som det gått en evighet ? D.en känslan har
jag nu detta kanske beror på den kraftiga väder ändringen
men det känns faktist som ag gått i skolan i flera veckor absolut
inte tre dagar! Det känns som denna terminen kommer bli
jobbig trots att vi faktist inte gjort någonting ännu jag vill bara
att dessa två åren ska flyga förbi så jag kan flytta här ifrån och göra något
annat. Är så sjukt trött nu också att gå upp sju inte min grej.
Missa dessutom första lektionen på terminen trevligt när csn har sänkt den
jäkla gränsen om man är försenad en dag kan man ju inte  vara "sjuk" så
mycket senare den månaden jävla csn..

Det finns en sak som är positiv iallafall jag älskar mitt jobb.
En säljare är inte något man jobbar som det är något man är.
Och för er som har fördomar om att försäljning ska vara så jobbigt
för man ringer upp folk som inte vill störas och sådär.  Men om man går
in med rätt attittyd kommer man inte känna så självklart är det tungt ibland
men det är också så jävla kul. Så om någon letar jobb sök till säljare
för du kommer som 17 åring inte hitta ett jobb med skönare stämning och roliga
utmaningar!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0