I stallet

Har varit lite off från bloggen men det är så att
jag levt utan dator i FEM DAGAR !!! Haha känndes som mycket längre och ändå använder
jag alltid internet i min kära telefon!

Dessa fem dagar har jag varit i pite och chillat och shoppat.

Nu är det bara en vecka kvar till skolan börjar och jag är sjuk fan

Vampire diaries vann alla sina kategorier utom en på teen chocie amazing!

Såg precis sista avsnittet av pretty little liars innan säsongs uppehållet. Sjukt grym serie.
Om ni inte sett den se den! Hela grejen handlar om ett mord på en tjej som var med
i ett kompis gäng där de berätta mycket hemligheter för varandra< och efter att den här tjejen hittas död börjar
de andra tjejerna i kompisgänget få sms från henne!


Peace bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0