salt lakrist

Hejsan!

Jag har en seg dag och ligger och kollar på fim inte het fel!
Bride wars blev det idag gillar ju kate hudson filmer så tycker
den är jätte bra. Har sett den förut men gillar att se om filmer.

Min röst är fortfarande inte bra.
Glömde säga en sak igår blev jag kompis med en femåring på tåget
haha. Hennes lillasyster satt och log mot mej hela tiden så kände mej tvingad att
le tillbaka. Och då började syrran prata med mej när hon skulle börja skolan
skulle hon gå till centrum och köpa glass till sin mamma och lillasyster. Sådana
spännande saker fick jag höra om på min tåg resa. Flickans mamma satt bara och
skratta.


Kommentarer
Postat av: emilia

Åh, salt lakrits. Dreggel haha.

Btw, det va inte du evelina som jag menade med den där gryffindor grejen, men tack ändå ;)

2010-08-20 @ 19:29:45
URL: http://blogg.veckorevyn.com/emilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0