skulle behöva tal förbud

Idag kunde jag inte jobba, varför kan man ju då undra?
Jo för att det är svårt att prata i telefon när man knappt kan prata..
Jag  vill tjäna pengar och det värsta är att jag mår bra men
när jag inte kan prata kan jag dessvärre inte sälja. jag viskar
för tillfället hesa viskningar när jag behöver prata ästan lite creepy.
Haha blir rädd för min egen röst här neä då! Och jag gillar ju att
prata också så det är svårt att vara tyst men ska försöka vara så
tyst som möjligt. Så jag kan prata igen!

Har målat mina naglar med en stämpel grej också, svårare än det såg ut faktist.
Fick sitta och hålla på med det i nästan en timme och det blev ändå inte som jag ville ha det!



Emma och jag såg på oc idag också. Länge sedan jag såg det men fortfarande lika
bra. Inte vampire diaries dirket men still good.

Imorgon blir det en golf runda inte spelat på hela sommaren men det ska bli kul att
få spela lite och träffa fina Anne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0