som en tidsresa










Posar jätte vackert med min sjal på huvudet. Så där som tjänare och sådant hade förr i tiden.
Ni vet sånna som städare och sånt. Vilket passar jätte bra eftersom jag städade idag. Ja vet jag är super duktig. Tog mej hela dagen och jag hann inte med hela garderobven. Dessutom hade jag sönder dammsugaren...  Tror jag i allafall det där längst ner på dammsugaren lossnade och gick inte att sätta tillbaka. Så nu är dammsugaren i två delar. Asså fatta att det händer mej jag kan säga till alla er att jag inte är den som direkt dammsuger och städare också hela tiden ( jag förstår att ni blir chockade att höra detta) eller lagar mat ni vet sånt tjafs. Men när jag väl använder dammsugaren så går den sönder vad är oddsen liksom.
Jag ser detta som ett tecken på att jag inte ska använda den så ofta haha!

Bye bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0