the fear of bugs

Sitter i min säng på hel spänn. Med mitt ena
öga på vänner och det andra vaksamt riktat
mot alla hörn i rummet. Det finns en fråga jag
har ställt mej flera dagar i rad nu varför måste jag ha
fönstret öppet på dagarna ? Varför utsätta mej för detta
flera dagar än nödvändigt ?
Vad är det jag pratar om nu då kan man ju undra...
Det flög in en harkrank eller vad dom nu heter. Ni vet dom där
djuren med långa ben som flyger och hoppar omkring på sommaren.

Jag tyckte jag fick till en riktigt bra träff på den för en stund sedan med
min tidning som jag höll hårt i min hand som ett slagträ. Men den flög
iväg igen. Jävlaaaaaa djur !!!

Men nu äntligen har jag slagit till den några gånger till!
Så jag har tagit död på det lilla krypet !
Hatar insekter något så förbannat men det värsta är
ju att jag är en miljon gånger större än dom. Och är ändå sjukt rädd
Förstår det inte men men...

Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Mariam

Jag vet vad du menar x.x

Btw, köp en såndär elektrisk insektsdödare, typ världens bästa uppfinning, och man behöver inte ens komma nära XD

2010-08-17 @ 20:31:53
URL: http://marremakrill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0