<3

I helgen har jag inte gjort så mycket igår var vi på middag hos min morbror vid globen, höll på att somna på tåget på vägen hem har vant mej vid att alltid blunda när jag sitter på tåget och nu har det blivit att jag gör det automatiskt i nästan alla fordon.
 I dag är det alla hjärtans dag jag fick ett väldigt fint armband av mami med hjärtan på.
Sen har vi haft lily, morfar, farmor och farfar här för att fira pappas födelsedag några dagar försent det blev semla och vaniljhjärta. Sen fick jag och tim en ask med chokladhjärtan och en med gelehjärtan problemet är då att lillebror inte äter godis så nu har jag en jävligt massa godis att äta vet ej hur jag ska lyckas med det innan godiset blir gammalt :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0