Äntligen freeeeeeeedag

I dag var det en ganska vanlig fredag skolan firade alla hjärtansdag, pappa fyller 43, os börjar och jag har namnsdag. Vi fick godis idag i skolan missade dock muffinsarna för att vi hade gympa surt. Satt i datasalen idag under svenskan för att slippa jobba basically men då visar det sig att när vi har varit borta körde resten av klassen land och stad.
Kom hem för ganska länge sedan eftersom vi slutar klockan ett sitter nu och tittar på one tree hill och äter rostat bröd med messmör.
Mitt mest använda ord på status raden på facebook är" :D" jag är fett cool haha.
Är väldigt avundsjuk på min kusin också som skickade ett sms vid klockan fem imorse då hon satt på manhattan och spanade på kändisar, jag vill också åka till new york och shoppa.

Today, I was on urban dictionary and I decided to type in my life is average and one of the results was "MLIA syndrome" which is "after you've read too many MLIAs and you can't stop thinking of things in your life to submit in that format". I think I have it. MLIA känner igen  mej.

last night my sister and i were watching the 4th Harry Potter movie, and when anyone yelled 'Avada Kedavra', my dog would play dead. Later I found out that my Dad had spent hours teacing him. Best. Dad. Ever. MLIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0