besluts ångest

Har väldig besluts ångest hade bestämt mej för att klättra på friluftsdagen men vet inte om jag hellre vill åka skidor. I dag lutade det mest åt klättring men igår mest åt skidor ska försöka bestäma mej tills imorgon...

Idag började vi tidigt så skulle jag ta tåget som vanligt och det var tydligen cirka 10 minuter sent men jag fattade inte det först för min buss var sen, detta ledde ju då till att tåget blev smock fullt folk stog överallt, så efter ett par stationer börjar de skrika ut i högtalarna att snälla gå inte på det här tåget nästa tåg är 2 minuter bakom. Men tydligen kan inte folk vänta i två minuter så tåget blir jävligt fullt folk kommer knappt av och jag blir förstås jätte irriterad, lyckades kontrollera mej själv och inte skrika på de som gick på (det har hänt) för de verkar ju inte fatta hur fullt det är.

Imorse hade vi referat prov vi skrev om en text som var extremt lång men det gick nog bra. Det blev lunch på donken efter ett lite oförberett besök på tranan som är något litet bokförlag. Vi var så lata att vi tog tunnelbanan från mariatorget bytte i slussen och sen åkte till skanstull en sträcka som tar cirka 10 minuter att gå haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0