lördag

Dagen har spenderats hemma med vänner boxen har inte direkt varit på topp så det var skönt med en hemma dag. Städade även mitt rum vilket tog typ hela dagen eftersom jag tar pauser och blir så fascinerad varje gång jag hittar något som jag har glömt bort att jag har.
Sitter nu med familjen och kollar på melodifestivalen ganska dåligt för låtarna suger 'och jag typ halv sover nästan iallafall klockasn nio på en lördasg men har bara sovit typ tre timmar inatt så jag får skylla på det.

Tänkte anmäla mej till en kurs på folkuniversitetet idag en kurs om hur man ritar mode eller vad man ska säga var väldigt taggad tyckte att det skulle ju bli jätte kul tills jag upptäckte att kursen var full blev väldigt beskviken får gå den i höst istället helt enkelt...

Today I was listening to my iTunes when Taylor Swift - You Belong With Me came on. From the next room I heard my brother shout 'TUNE!' and ran into my room to sing it with me. He's 20 and studying to be a lawyer. MLIA

Today, I found out that the word "Colgate" (yes, like the toothpaste)in spanish means "Go hang yourself." I am now offically scared of killer toothepaste. MLIA


Today, i was in a restuarant wearing my Harry Potter shirt and there were some popular girls from my school there. they laughed at my outfit, but i ignored them. The lights went out so i stood up and yelled "LUMOS" and the lights came back on. Guess who got 4 phone numbers and the jealousy of popular girls?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0