Måndag

Idag var det sovmorgon som vanligt fick trevligt sällskap på bussen av Emmafemma och Alina maria Ruda, Det var också trevligt att sedan träffa dem på tåget  på vägen hem och få skjuts från tälje. Sen blev det mellis  och vänner med miss berg. Har även planerat in för helgen och fått tillbaka min älskling (min telefon alltså).
Missade os guldet fick se det i repris om jag hade vetat att det var hade jag kollat nu fick det bli finalen av biggest loser istället, vilket var värsta missen eftersom att finalen är i två delatr så man fick inte se det roliga. Fast jag vet redan vem som vinner så det spelar inte så stor roll. Inget plugg har det blivit än så länge och för att vara realistisk tror jag inte att det kommer bli det heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0