onsdag

Eftermiddagen och kvällen har spenderats på konstgjutarvägen. Har varit barnvakt åt världens snällaste kusin. Han är snart fyra år och har inte sagt emot mej en enda gång och gjorde inte så mycket heller så jag kunde ta det lugn. Kollade precis klart på precious började precis efter Axel somnat den var bra väldigt djup inte direkt en komedi men riktigt bra.  Är sjukt trött just nu har varit det hela veckan vette fan vad som är fel, för jag har sovit ganska mycket ändå. Har pluggat extremt lite borde skärpa till mej men jag är så trött får bli mycket plugg imorgon då jag måste skriva klart både svenskan och historian. Gaah jag orkar inte men snart är det lov bara två dagar till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0