snöstorm

Vaknade imorse och då var det snöstorm ute och smart som jag är ;) tänkte jag att jag skulle ta en tidigare buss. Så jag står ute och väntar på bussen i 20 minuter och den kommer inte ringer mamma hon går in på sl's hemsida och det visar sig att bussen är inställd och den efter också. Då går jag hem och mamma tycker att vi ska sjukanmäla och jag messar henne numret till skolan så hon gör det. Och då kommer jag på geni som jag är att jag måste ha no pappret eftersom vi har läxa tills imorgon. Så jag fick ta bussen som gick en timme efter den jag skulle ha åkt, missade då engelskan så nu är det bara att vänta på civics. Man måste ju ÄLSKA SL  ( eller kanske inte)!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0