Solna

I dag var det klättring i solna kl 13.00 så det blev sovmorgon, gick upp lite tidigare för att plugga men det blev inte riktigt så tittade på how i met your mother istället. Sen tog jag tåget till sollna och skulle försöka leta upp en bankomat har bara en sak att säga solna är fett creepy och har väldigt få bankomater. Klättringen var rolig iallafall fast mina armar hålle rpå att dö jobbigare än det ser ut att klättra.
Efter klättringen hoppade jag ioch kajsa självklart på fel buss så vi fick åka till karolinska och byta men inget fel med lite äventyr eller vad säger man. Sen tog vi en sväng på stan hitta en tröja på gina som vi inte berättar om för mamma. Borde plugga men har lite svårt att koncentrera mej när uppsatsen inte ska vara inne förrän på måndag jag är nämligen en sån person som brukar göra mina läxor dagen innan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0