10 januari

I dag är det femton dagar till min födelsedag awesome:D

I går och i förrgår var jag och kajsa hemma hos emilia och sjöng singstar och lite annat fett kul. Dessutom gick jag och la mej typ tio igår på en lördag liksom omg, men var fett trött och hade inget att göra så det var rätt skönt. I dag har jag typ inte gjort någonting vi har köpt en dator och jag har tänkt på att jag borde plugga men har inte gjort det kanske i kväll....

Funderar på att skaffa spotify premium för att man kan inte ha det vanliga till mobilen, men jag vet inte för då säger mamma att jag måste betala och då kan jag ju inte shoppa lika mycket xd.

MLIA;
Recently i went to a party with some friends. Some time after we got there, the iPod that was playing the music switched to You Belong With Me by Taylor Swift, and instead of switching it to another song, I started singing along, soon followed by all the people there. We are all teenage guys about to graduate highschool, and we were singing word-perfect. MLIA

Today, while shopping with my mom, I decided to be a wise guy and scream "NO MOMMY, DON'T HIT ME AGAIN!" she rolled her eyes and scoffed.Ten minutes later she screams "I'M SORRY THAT YOU GOT CHLAMYDIA, BUT THAT'S WHAT HAPPENS WHEN YOU HAVE UNPROTECTED SEX WITH HOBOS." She wins. MLIA

Today the 5 year old little boy I babysit asked me if Google is God. MLIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0