13/1

I dag var en typ vanlig dag i skolan fick reda på att jag fortfarande har chans att få g i matte så det är ju bra, måste bara plugga lite mer (oom jag pallar). Efter skolan giick jag till badhuset med kajsa och carolina tänkte nog simma lite men blev inte riktigt så, vi satt i bubbel poolen och åkte vattenrutschbanor ( säkert fel stavat) vem som förlorade tycker jag personligen är en tolknings fråga ;). Min hals håller på att döda mej..... kanske inte var så smart att bada..

MLIA
Today I told my little sister that if she ran into the Target's brick wall with a shopping cart fast enough, that she can get to Platform 9 3/4. Best part, the employies started doing it too. MLIA.
Just for u emilia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0