26 dagar till O.S

I dag har jag mest tittat på tv skidor, the hills och the city. Skidorna var lite kul att titta på idag speciellt sprinten där svenskarna vann på både dam och herr sidan ser bra ut för o.s.
Jag har också städat lite tog flera timmar men det är bara för att jag är så seg. Vid två tog jag iallafall en pause och åkte till tälje för att köpa en jacka som jag såg när jag var där i fredags men inte hann köpa. Den var på rea var sänkt från 500 kr till 150 kr ett kap om jag får säga det själv. Självklart kom jag hem med lite andra saker också ett par örhängen för 24 kr och ett halsband för 27 kr och lite förkylnings grejer från apoteket.

Gillar normalt inte rea så mycket för det mesta som sälja är bara skit, men om man nu ska handla på rea är ju nu rätt tidpunkt eftersom affärerna måste bli av med grejerna så pressas priserna ordentligt från kanske 25% till 70 % man undviker dessutom allt folk som är på mellandags rean vilket är ett stort plus sen kanske vissa saker hinner ta slut men det mesta är ju skit ändå så det tycker inte jag gör något och så utplockat är det inte.
En sak som man kan fynda är accessoarer som smycken och sådant det finns ofta mycket snyggt och det är väldigt billigt. Det kanske bara är jag som tycker så eftersom att jag är beroende av storaz smycken. Men smycken är bra fynd eftersom de ofta är ganska lika från säsong till säsong och går nästan aldrig ur tiden.

Är nu shopping sugen till tusen nya pengar på onsdag ! :D

BTW blåsningen var sjukt kul speciellt Christin Meltzer haha.
Har faktist lyckats göra svenskan också och halva spanskan gick bra först men sen när jag vände sida blev det för jobbigt så jag pallade inte göra klart....

MLIA;
Today I went to donate blood, only to find that I couldn't because the new weight requirements meant I was 9 pounds under the minimum. They then offered me a coupon for free ice cream and told me i was free to take any of the cookies and snacks piled on a nearby table. It's nice to know that the Red Cross wants to help me out. MLIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0