Dagen

I dag lyckades jag försova mej i cirka en timme och tio minuter missade leadership men det var ganska skönt, hann ju till matten iallafall vilken tur eller inte... Men måste skärpa mej i matte så det var nog bra att jag kom även om jag inte gjorde så mycket förutom att tävla mot emilia, sen lyckades vi dessutom få två varningar på historian känner att jag hade en produktiv dag ;).
Efter skolan blev det fika och middag med Carolina och Emilia.

Today, while in English class, my teacher realised a teacher who she dislikes immensely was next door. Instead of work, she decided to send class members on missions to annoy her. My missions? To run past the classroom repeatedly while giving someone a piggyback who was singing 'Party in the USA' at the top of her lungs. English lesson well spend. MLIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0