:(

I dag var jag först med Emma :) som också gjorde om min design. Sen blev det middag med famlj och släkt hos morfar ochl lily. Fast nu är jag JÄTTE förkyld och har fortfarande ont i halsen and let me tell u something it sucks! Vaknade nämligen halv ÅTTA imorse för att jag inte kunde andas genom näsan så det blir  nog tidig kväll ikväll.
Btw så har jag varit inne på htc's hemsida för att se min orderstatus  visar sig att mitt skal lämnade hong kong igår, kanske hade hoppats att det var lite närmare men när det väl är skickat borde det gå rätt fort..

mlia;
Today, out of boredom, I decided to check where my bed sheets were from. I read the tag and saw a message. It said, "Warning: Do NOT use for parachuting." I am extremely curious as to why this warning was needed in the first place... MLIA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0