fan

Är jätte irriterad just nu.....
Fick stanna i skolan sent men sen när jag väl kommer hem efter lite förseningar, så ser jag att jag har fått något att hämta blir såklart jätte glad eftersom det är mitt mobilskal som jag har väntat på i flera veckor. Så jag och pappa åker och hämtar det och det är verkligen jätte fint kvaliten är super.
Så ska vi ta bort det andra skalet och tim råkar tappa den i golvet men inte hårt eller så ingen spricka i skärmen inget märke och mobilen är fortfarande fullt fungerande. Så när jag ska byta ut skalet hamnar det först lite fel men vi lyckas få det rätt och sen sätter jag på mobilen och allt funkar tills jag ska slå pin-koden och två och tre går då inte att slå det blir bara ett.... Så jag kan inte få igång min mobil inget kan gå för bra Fan jag är så JÄVLA förbannad. Imorgon ska pappa till the phone house för en mobil touch eller inte ska inte gå sönder efter typ två veckor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0