favoriter


Mina favoriter från Monki's collection mycket stripes men jag älskart, inte så mycket färg heller men svart vitt funkar ju alltid. Monki är ju en av mina favorit butiker det ända jag inte riktigt nöjd med är deras accessories utbud, eftersom min stil är ganska vad man skulle kunna säga rachel zoe inspirerad med mycket stora smycken oah liknande. Skulle nog inte kunna gå hemifrån utan ett hals- eller armband, men det finns ju andra affärer som är bra på sånt. Vill shoppa men har lite dåligt med pengar just nu som vanligt xD.

I dag var en väldigt vanlig dag, dock har jag blivit mer förkyld och fått mer ont i halsen nu på eftermiddagen, så det blir nog en tidig kväll ikväll och en ipren, fast först let's dance med päronen of course måste ju heja på Elin Kling.


Kommentarer
Postat av: emma

åh, kjolen va fett söt!

2010-01-16 @ 11:56:28
URL: http://emmaaaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0