helgen

I lördags blev det ikea och hämta tillbaka telefonen som funkade i exakt 24 timmar sen la den av igen G8.....
Sen var jag med emma och på kvällen tittade alina jag och emma på mean girls ( alina vill tydligen vara den fjärde mean girls haha), vi såg även på robinson DET VAR INTE RÄTT PERSON SOM VANN! Ville bara förtydliga min åsikt btw jag hejade inte på jimmy heller.
I dag blev det stan med Kajsa och Emilia fika, mat, shopping köpte en tröja från h&m. Efter fikat gick vi på tacobar och sen snabba cash tyckte den var rätt bra. Men det bästa av allt VI SÅG SOFI FARHMAN vet inte om hon stavas så men chansar på det, vi såg även lulu carter nästan ännu bättre (eller inte)!

Nu befinner jag mej återigen på Konstgjutarvägen, börjar halv tolv imorgon känns som man har haft lov nu tänk vad en extra dag på helgen kan göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0