illa asså

Har fått "köp stop" eller vad man ska säga mamma är inte så glad på mig men men tur att jag inte köpte tröjan idag och kommer nog inte berätta om armbanden min nya taktik inte berätta vad jag köper . Men hon kommer ju dock inte betala mer än mitt studiebidrag längre så får nog vara lite mer sparsam om det går...

Min lillebror såg på tv och berättade om en dialog från något program tyckte den var ganska skön fast det kanske bara är för att jag är trött;
-vi ska till ett hemligt ställe !
- vadå ska vi till narnia?
Gissa vad jag kommer svara på alla frågor från och med nu!

Har till och med hunnit skriva mitt referat idag sometimes i am responsible.

SSK leder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0