I'm back!!More awesome than ever

Så nu har det varit jullov eller det är jullov rättare sagt, men det är snart slut iallfall och det suger går på den typ enda skolan i hela världen som börjar på torsdag aja inget jag kan göra något åt.
På lovet har jag tagit det extremt lugnt, chillat, ätit godis :D, shopppppppppppat massor för jag har ett litet problem med att spendera pengar (confessions of a shopaholic haha xD) det har blivit kläder (of course) och faktist två dvd boxar 90210 och how i met your mother så det har varit lite tv-serie marathon och även två julkalender marathon legen wait for it dary, har också varit med vänner och familj och bara haft det skönt. Synd bara att lovet är så kort... Borde kanske har pluggat lite det blir mycket att
göra på torsdag kväll.
I dag har jag städat mitt rum vilket nästan tog hela dagen för jag är seg men det var skönt att bara ta det lugnt och skrota runt i pyjamas, glo lite på tv och sånt. Är just nu fett taggad på att se på film och äta popcorn men har inte hittat någon film så det kanske bara blir popcorn.
Har också sett en fett grym film avatar i 3D grymma effekter och bra handling värd ett biobesök!
Imorgon blir det skridskor i kungsan och middag med Elin, Kajsa, Carolina och Emilia ska bli grymt har inte träffat de på hela lovet, så det ska bli jätte kul sen ska jag sova hos farmor och farfar för de bor i södertälje så då slipper jag anpassa mej efter anslutnings tåg och bussar. Det ska också bli rätt kul har inte sovit där sen jag var liten, och de blev jätte glada jag känner mej som ett bra barnbarn.

so far so great

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0