Pallar inte det här asså

Varför kan det inte bara gå bra nej alltid måste något dåligt hända är absolut inte på humör. Min mobil skickades på lagning men eftersom det var fel på den när jag köpte den för man ska inte behöva stänga av och sätta på mobilen för att surfa tydligen ett stort fel fattade inte jag men om jag då hade lämnat in den efter sju dagar hade jag fått en ny mobil.....Men nu måste den in på lagning vilket kan ta hur lång tid som helst och btw the phone house det tog 8 dagar för min mobil att sätta igång, och man kan inte upptäcka ett fel på en ofungerande mobil!!!
Är iallafall fett suuuuuuuuur för jag älskar min mobil nu får jag ha min gamla där skärmen är liten och jag har redan försökt peka på skärmen istället för att trycka på knapparna 10 gånger på en kvart!


Today on Facebook I became a fan of I Wish Music Played During Epic Moments of My Life and Not Just in Movies. Later that day I was walking through the park and walked past a man playing the trumpet. No sooner had I passed him, I slipped and fell. The man playing the trumpet then played the 'whaap whaaaap whaaaaaap' sound. My wish came true. MLIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0