Skolan

Tillbaka i skolan kan inte direkt säga att jag har saknat det. Dagen började med att ingen lärare kom och jag som tänkte komma sent det hade ju varit perfa men bestämde mej att eftersom det var första dagen att jag borde vara i tid. Det är lätt att vara efter klok...
Sen hade vi bara massa jobbiga lektioner och jag var fett trött och måste verkligen skärpa till mej i matte så jag kan göra klart kursen den här terminen så till nästa prov ska jag plugga som f*n och till nationella of course för det är väl ganska stor del av betyget(hoppas jag) annars ligger jag risigt till.
Efter skolan blev det fika med Kajsa, Emilia, Elin och Emelie.
Sen krånglade tågen och jag orkade inte vänta på bussen så det blev traska hem i kylan.

Dagens MLIA
Today, my dad bought me an iPod touch and under the safety instructions it stated, "Do not microwave iPod touch" I am curious as to how this precaution was needed. MLIA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0