Alla har vi våra stunder

Idag är det jag som lagar mat japp  ni hörde rätt! Denna gången blir det riktig mat inte som
gårdagens middag POPCORN! Det var ju ganska god middag om jag får säga det själv
men när man lagar mat åt andra än sig själv så kanske inte popcorn är det bästa alternativet.
Hade lite svårt att sova igår eftersom jag kollade på true blood och det är nu med någon
djävul eller något som kontrollerar alla fett creepy.



Idag blir det pannkakor för min kusins skull japp jag har mina stunder. Dock vet jag inte
hur svårt det är egentligen eftersom jag har köpt någon slags mix så allt jag har gjort
är att blanda mixen med vatten sen ska jag ju självklart steka dom också och jag har
ju vispat grädden med. Och gått till affären alldeles själv så lite cred borde man ju få ändå haha.
Det är tjock grädde skulle kunna äta hela skålen grädde utan pannkakorna men det kanske inte är så nyttigt
eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0