God morgon

Hålla eller god morgon kanske man borde säga , eftersom det äe sjukt
tidigt. Och varför är jag uppe så här tidigt kan man ju då undra..

Jo för att jag var inne och sökte jobb igår och imorse ringde ett
företag i KISTA. Jag sökte bara alla jobb i Stockholm och tänkte
inte på var kista låg. Så jag som blev väckt av detta samtal tackade
direkt ja till en intervju idag. Sen gick jag in och kollade var detta
företaget låg och det ligger 1 och en halv timme här ifrån. Inte så kul!
Så jag ringde tillbaka till den här killen och sa att det skulle bli lite knepigt
för mej att åka dit efter skolan också. då säger den här jätte trevliga killen
att om jag får jobbet behöver jag bara jobba helger så jag åker in på en intervju imorgon!

Paul, Nina and Ian by biteclubshow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0