God morgon

Hålla bitches!

Klockan är 8.13 och jag sitter på jobbet näst sista dagen på jobbet
ÄNTLIGEN SOMMARLOV! Var uppe länge igår och kollade på
pretty little liars och sen kunde jag självklart inte sova eftersom
jag var själv när jag gick och la mej. Jobbigt läge det är fan ett jävligt läskigt program
men bra och idag kommer ett nytt avsnitt yeahy.

Imorgon kväll blir det hem färd och mamma och pappa som tidigare på dagen flyger hem
kommer tillbaka till arlanda och hämtar mej på kvällen. Så de får hänga mycket på arlanda
imorgon kul för dom ;).

Från Nina Dobrevs twitter:
   Just shot one of the most intense scenes w/ @iansomerhalder. Wow. Season 2 premiere is going to blow you all away!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0