like a boss

Hålla!

Just nu sitter jag på kontoret ska snart gå hem. Har inte haft någon dator i helgen där av den dåliga updaten.

I fredags åkte jag och Emma till Danmark igen tredje gången gillt som man brukar säga och så var det verkligen denna gången lyckade vi äntligen!!! Sen när vi kom hem käka vi pizza och kolla på vänner vad annars.

Sen i lördags åkte Emma hem :(.... På dagen var jag på stranden FÖR JÄVLA varmt var det men låg där i typ 5 timmar iallfall. Sen käka jag kebab och titta på beverly hills eftersom jag inte är så bra på att laga mat blev det hämtmat hela helgen GOTT! Sen i söndags var det stranden som gällde igen denna gången fyra timmar. Har bränt mej lite men det är väl ändå ganska väntat om man solar i fem timmar utan solskydds faktor de kunnde ha varit värre.

I dag har jag faktist hunnit med att se ett avsnitt av true blood mellan samtalen på jobbet inte illa.

Slutar om tio minuter see ya!

Har btw fått världens sötaste kusin i helgen

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0