mesig

Jag är så sjukt mesig har jag nu kommit fram till idag.
Prata med en jätte otrevlig människa och informerade henne om
varför hon inte kunde avsluta sitt medlemskap. Och hon ville inte
acceptera detta så hon och jag prata i 20 minuter. Och hon berätta om
hur otrevlig jag var som inte avsluta hennes medlemskap och att jag var för ung för
att förstå efetsom hon fråga hur gammal jag var visste hon det. Hon tyckte också
att jag inte kunde mitt jobb och skrek på mej i20 minuter.

Varför jag är en sån jävla mes i detta var att jag börja ju självklart nästan gråta efter blev
helt tårögd och tog en paus för att jag inte kände att jag kunde svara mer just då.

Har en sak att säga till kärring jäveln dra åt helvete För fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0