när man bara vill skrika

 Fick nu ett jätte otrevligt telefon samtal av en kärring jävel.
Blev så irriterad hon skyllde på kundtjästen för allt hon gjort fel som att
beställa ett paket 5 gånger tryck inte så jävla många gånger om du inte vill ha
hundra böcker av varje liksom. Sen var det ju självklart mitt fel att det tar ett tag för returlappen att komma
fram eller hur ?!? Mitt fel att hon ska flytta och inte vill ha med sig bokpaketet och mitt fel att hon är förtidspensioner och har ont i ryggen. Mitt fel att hon hon prata med förra gången inte skicka någon returlapp...
Har en sak som jag skulle vilja ha sagt till hon gå inte med i en JÄVLA BOKKLUBB BITTER FITTA sätt dig under en sten eller dra åt helvete !!!!!!!!
Att jag höll mej lugn är ett under! Fick ta en fem minuters paus för att inte skrika åt nästa person som ringde aja alla är ju inte trevliga men om man inte är det ska man fanemej bo under en STEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0