popa popcorn i en skål

Hellu!

Sitter på kontoret kl är halv tio och jag är jätte trött! Men snart är det fredag jaaaaaaaaa!
Igår poppade Emma och jag popcorn och de blev så få popade så Emma provade att
popa kärnorna i en liten skål. Och det funkade haha de blev inte lika goda men helt okejj.

Har tydligen sagt Välkommen till gondol i sömnen börjar nog bli lite arbetsskadad tror jag haha.

På fredag blir det Danmark igen u know what thay say third time is a charm......
 I helgen ska jag iallafall käka massa kebab för det är så sjukt gott!

Haha det var en kvinna som undra om det var min röst på bonniers telefonsvarare för hon tyckte de var lika och att jag hade en fin röst.
Har kanske lyssnat på kissies låt tydligen har det kommit ut en fejk låt kanske är denna jag lyssnat på men gud vad dålig den var iallfall nästan som faddes låt. Varför gör dörrvakter och bloggare musik när de inte kan sjunga?

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0