skulle kunna leva på chessecake

Sitter och tittar på true blood nu har kommit till andra säsongen. I dag har jag varit lite illamående hela dagen inte så trevligt var värst i morse dock så därför var jag uppe super tidigt idag typ halv tio inte så najs. Sen gick jag på stan en sväng köpte lite saker åt lite chessecake och drack iste. Sen var jag på affären för imorgon är det jag som lagar mat bara 5 dagar kvar i helsingborg. Det är lite blandade känslor att lämna det jag har ändå bott här i tre veckor och jag har alltid svårt att lämna ställen säga hej då liksom det är inte min starka sida. Men det ska bli roligt att få åka hem och träffa alla igen har varit lite ensamt här har ändå inte varit ensam så mycket men är ju en ganska social person och gillar att ha folk omkring mej.

En annan sak som inte är så kul är att halva sommarlovet har gått aja men det är ju bara två år kvar tills man ska komma på vad fan man ska göra med sitt liv om man inte får ett stipendium eller om man ändrar åsikter vette fan. Men två år kvar sickness nästa¨år kommer nog bli tufft dock inget jag ser fram emot men man ska inte oroa sig i för väg live in the moment have fun and fuck up!



Dagens inköp.



En outfit jag hade för några dagar sen.



Helsingborg



Chessecake och is te på espresso house yummy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0