Hemma

Äntligen hemma har saknat att få sova i min egen säng fast det är hundra
grader på mitt rum!! Helt sjukt hade jätte svårt att sova satte upp
håret för det blev för varmt att ha det utsläppt och täcke eller ens lakan var
ju bara att glömma. Och självklart är det så att när jag äntligen får sommarlov
är det kallt ute typiskt. Aja dagen spenderades i Stockholm där jag kom på att
jag inte borde gå i affärer när jag har lite pengar för jag har ett shopping beroende.

Detta inhandlades iallafall idag:



Bland annat

Sen åkte vi och hälsa på nya namnlösa kusinen hon var väldigt söt. Men bebisar är läskiga för dom
har en soft spot och man måste hålla deras huvud hela ´tiden =läskigt!

Har åkt och hälsa på mormor varje sommar sedan jag v ar liten och i år för första gången
tänkte jag skippa det så inga barnbarn skulle åka och hälsa på henne. Men igår kom jag på
andra tankar så nu blir det nog en vecka i piteå i augusti och en trip till östersund ska bli mysigt.

Peace

Kommentarer
Postat av: sannah

Jag har med sånt:D

2010-07-25 @ 13:23:36
URL: http://saanzil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0