Why not?

Jag är helt slut!!! Jag pallar inte springa på intervjuer stup i kvarten VARFÖR SÖKTE JAG SÅ MÅNGA JOBB?
Idag var jag på en intervju på gärdet verkade trevligt och efter hoppades jag verkligen att jag skulle få
det. Men sen ringde söder alltså ett företag på söder som vill att jag ska komma dit på Söndag. Så nu vill jag inte att det andra företaget ska ringa för jag vill jobba på SÖDER! Fast om jag inte får det på söder vill jag att de ringer komplicerat!

Tacka nej till ett jobb idag också han lät väldigt besviken han jag prata med han bara men det var ju en så bra intervju vilket kändes bra stt det hade vart en så bra intervju det stärker ju självförtroendet. Men jag gillar inte att göra folk besvikna :(.

Imorgon stannar jag hemma och sover hela dagen jag HATAR att gå upp tidigt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0