could it be that we have been this way before

Igår såg jag och emma på into the wild! Jätte braa film!!!
Fast det känns som det inte finns filmer som slutar bra längre...
Bara för att nämna några nyligen sedda sorgliga filmer The last song, remember me och
into the wild. Det är ju ganska förutsägbart när filmer slutar jätte bra och gulligt men
det är väl så man vill ha det! Jag tycker sorgliga filmer är bra och man fattar budskapet och så där man kan vara lycklig ändå och blablabla livet går vidare också men ändå inte så kul asså!

Ligger och tittar på nått svt program om bröllopet för jag orkar inte göra något.

En sak till är verkligen emot att twilight ska vinna några priser överhuvudtaget vilket är svårt när det är publik röstning för mtv movie awards var ju en jävla twilight katastrof man blir ju så sjukt trött på det. Jag tyckte om böckerna men filmerna är sjukt överskattade!!! Så på grund av mina starka åsikter om detta är jag just nu inne varje dag och röstar på teen choice awards och på vadå kan man då undra mest avatar tror jag för det är den enda filmen förutom twilight av alternativen jag har sett. Men det är rätt kul man ´kan rösta på massa olika saker bland annat vampire diaries i fyra kategorier så gå in och rösta på www.teenchoiceawards.com !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0