Evelina oorganiserad Adams

Thats myname isn't it just awesome?

Det har jag döpt om mej till för det passar väldigt bra på mej. ska dra iväg till skåne i fyra veckor imorgon och jag har inte packat nämligen kul! Då kanske man säger men det kan du väl gör nu men jag är inte hemma! Får packa inatt men det kommer jag inte hinna för jag är seg och tycker alltid att jag har väldigt lång tid på mej. För jag blir inte stressad jag tar  det lugnt som fan fast jag har sjukt bråttom aja det öser sig. Ett smart drag hade ju varit att packa tidigare i veckan eftersom allt jag har gjort är i princip ingenting (sola,sova och sitta uppe hela nätterna) men dagen innan jag ska åke har jag självklart planer. Sån är jag!

Midsommar var mysigt först käka vi hos mej sen
drog vi över till Alina mysigt!

Idag gick jag upp okristligt tdigt för att sommartabellen suger hata sl. Gick upp nio och klockan kändes som den var 6.00 eller något så stog och halv sov i duschen......

Sen mötte jag upp finaste Marre och vi strosa runt på söder trevligt!
Nu sitter jag på konstgjutarvägen helt själv faktist de andra är ute på ärenden kommer nog snart....
Egentligen vill jag åka hem men om jag stannar här får jag skjuts så.



Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0