Fool me once

Gårdagen spenderades med bröllops tittande
jag tycker det var ett jätte fint bröllop och att det var kul att titta på.
Kommer ju vara i historie böckerna längre fram i tiden och då kan man faktist säga att man såg det
lite coolt tycker jag dårå. Sen kom Kajsa och Emilia hit och sov över mycket trevligt.

I dag har jag varit med min kära Emmafemma vi baka tårta!!!

Hittade lite info om vampire diaries säsong 2 på cwtv. Kanske ganska obvious saker men ändå! JAG ÄR BEOENDE AV VAMPIRE DIARIES OCH JAG VET DET MEN HUR FAN KAN MAN INTE ÄLSKA DET?

Next season, the appearance of the villainous Katherine in Mystic Falls throws a wrench into the love triangle between Stefan, Damon, and Elena, and the other residents of Mystic Falls must choose sides as they fall victim to a new breed of danger. New and unexpected friendships will be forged, allies will become enemies, and hearts will be broken. Stefan and Damon will be forced to face a villain more evil and diabolical than they ever believed possible. And they'll take their shirts off. Frequently.



Imorgon blir det hästpojken eller idag kanske jag skulle säga

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0