Glad munk, twister och besviken tele 2 försäljare

Hey sexy bitches!

Igår hade vi sista provet wiiiiiiiiiiiiiiiiieeeee kanske inte det bästa jag gjort men, men inte ens jag är perfekt (eller?) iallafall så nära man kan komma haha ;)!
Anyway jag var också med världens bästa Emmafemma vi bubblade och så muy trevligt!!

Idag var det house day typ tre personer där men men vi spela twister och jag vann hela tiden (eller inte?). Sen gick vi till ett ställe som hette coffebar och åt lunch och satt där i typ tre timmar.
Sen klippte jag håret ingen stor förändring.

Men efter detta hände allt spännande eller ja iallfall en spännande sak:
Först gjorde jag en tele2 försäljare besviken när jag sa att jag inte var arton stackarn ingen ville köpa något av honom.
Sen iallafall träffa jag en MUNK (fett coolt) han var från Ukraina tror jag vi stog där och prata ett tag och han hade nått välgörnhets projekt som han jobbade på. Han ville att jag skulle skänka något så jag skänkte 20 kr och fick en BOK. De ni så cool är jag :D

Btw mitt mellan namn är sarkastiska anna!

IMORGON ÄR DET SOMMARLOV OCH DENNA SOMMARN SKA BLI EPIC!


Min fina gröna hatt!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0