Grym som fan och inte blygsam alls

Någon som vill gissa vad jag gjort idag? En högoddsare SOLAT of course!!
Eller Emma och jag  försökte  få en jämn bränna vilket innebar hör och häpna träning!
Nja badminton iallafall vi klara 25 fram och tillbaka vanligt. Men sen blev det
lite för lätt så vi bestämde oss för att avandcera (hur jag fick mvg i svenska är ett under)
vi körde med vänster och på ett ben inte samtidigt dock. Eftersom jag är helt handikappad
med vänster gick det sådär.

Fick betygen idag och min taktik är så grym att göra så lite som möjligt för så bra resultat som möjligt.
Fråga vem som helst i min klassoch de skulle säga att jag är värsta slackern! Jag gör aldrig läxor och pluggar sällan men det funkar bra som fan tydligen så bara att fortsätta onödigt att stressa när man inte behöver!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0