hold your breath!

Sola och sova är det jag prioriterar just nu!
Ganska skönt tycker jag !

Igår solade jag först sen blev det en tur på morarundan med bästa johanna!

Ska berätta om min natt by the way sämsta på jävligt länge faktist. Gick och la mej vanlig tid vid två
ungefär. Men var inte alls trött så låg vaken i säkert över en timme och mellan två och tre kan jag ju berätta att det börjar bli ljust! Och för att jag ska kunna somna bör det vara kol svart så detta blev ett problem sen börjar ju fåglarna kvittra så trevligt vid den tiden också så jag blev sjukt irriterad. Sen lyckades jag väl somna någon gång efter tre och vaknar då klockan tio överSEX förstå mitt problem. Vanligsvis somnar jag bara om men med tre timmars sömn klockan sex på morgonen går såklart inte detta. Så jag ligger vaken i TVÅ timmar på den tiden gör jag allt jag kan för att somna en bra grej jag kan tipsa om är att räkna ner från tusen för så måste man tänka lite och det är jobbigt när man är trött. Läste även lite grann i mörkret för jag vill förstöra min syn mer!
Lyckas iallafall somna om och vakna vid elva. Så fick iallafall cirka sex timmars sömn lite utspritt men men idag blir det sängen vid 12!



Idag har jag solat och spelat golf imorgon blir det mera sola och kanske packa till skåne! Iallafall börja mer kan jag inte lov....

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0