solen <3

hade en underbar fredag med Anniepannie först satt vi på en uteservering
och drak vitamin vatten. Sen blev det middag i kungshallarna
med några rolige lekar xD.
Sen begav vi oss till djurgården och Grönalund. Där vi köpte
grönan kortet fritt inträde hela sommaren naaaaaaaajs bara 160 spänn!
Efter det hade vi inget att göra för det var två timmar tills konserten.
Och då såg jag att folk sprang runt med gröna och rosa hattar och bestämmde att
jag ville ha en sån. Så vi gick runt och leta efter stället där man kunde vinna sådana
visade sig att om man spela för 30 kr på ett ställe fick man en sån även fast man inte vann.
Så det spelar ingen roll att jag inte vann den jag älskar min gröna hatt ändå!
Mötte även lillebror på grönan lite otippat men,men.
MANDOOOOOO ÄGDE IALLAFALL!!!

Resten av helgen har jag mest solat borde ha pluggat men de gjorde
jag inte får gå som det går helt enkelt. Tycker personligen att jag har världens bästa
attityd till skolan bara så ni vet.

I lördags såg jag almost famous har glömt bort hur jävla braa den är! Förmodligen en av mina favorit filmer!
Såg även klart på lost fan vilket dåligt slut alla dog hallå och det är bokstavligt talat! Sög som fan!!

Gjorde våffler till brunch eller vad man nu ska säga. Till och med jag kan göra våffler av våffel mix den ni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0